Odmena za nákup na ZľavaDňa

nedeľa 23. augusta 2020

Tipy na zatraktívnenie obchodnej prevádzky

 

Autor: Syda Productions / Shutterstock.com

 

 

Aj keď pandémia koronavírusu mnohé obchodné prevádzky položila na kolená, v posledných týždňoch sa situácia výrazne zlepšila. Ak chcete využiť tento čas na zatraktívnenie obchodnej prevádzky, zamerať by ste sa mali predovšetkým na to najpodstatnejšie.

Ako zatraktívniť obchodnú prevádzku?

 

Nové registračné pokladne

 

Komplikovaný proces nahadzovania do pokladne a dlhé státie pri pokladni prinútilo viaceré obchodné prevádzky investovať do modernejších registračných pokladní. Moderná registračná pokladňa by mala byť v súlade s eKasou.

Ak chcete zatraktívniť obchodnú prevádzku, zamerajte sa predovšetkým na pokladničnú zónu. Okrem novej pokladne odporúčame kúpiť nový pult a stoličku pre predavačov obsluhujúcich zákazníkov pri platení.

 

Nové polepy výkladov

 

Staré ošúchané polepy výkladov nie sú práve atraktívne a neprilákate tak nových zákazníkov do vašej prevádzky. Ak chcete zatraktívniť obchodnú prevádzku, odporúčame vám dať si vytvoriť a nalepiť nové polepy výkladov. Pomôcť vám môže aj úplne nový dizajn loga.

Zmena je život a aj v podnikaní a obchodných prevádzkach to platí.

 

Ak chcete prilákať nových zákazníkov, môžete to skúsiť novým logom, či novými polepmi výkladov v novom dizajne.

 

Nové regále

 

Tovar musí byť v predajniach nejakým spôsobom uložený a práve preto ak chcete zatraktívniť obchodnú prevádzku, mali by ste okrem nových pokladní a polepov výkladov vymeniť aj regále. Dôkladnejšie, prehľadnejšie usporiadanie tovaru v nových regáloch uľahčí zákazníkom orientáciu medzi výrobkami. Nikomu sa predsa dobre nenakupuje v predajni, kde má problém nájsť konkrétne produkty. Vytvorte systém a dôkladne označte umiestnenie konkrétnych produktov v predajni.

 

Zatraktívniť obchodnú prevádzku vám môže aj príjemná vôňa, či lepšie osvetlenie obchodnej prevádzky. Aj toto výrazne ovplyvniť nákupné zvyky zákazníkov. Oplatí sa vám investovať aj do nových váh Kern.

Aby sa zákazník do obchodnej prevádzky vracal, musí sa v predajni cítiť dobre.

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Váš názor nás zaujíma, ďakujeme

Rómske noviny kričia "Kmeťo, klameš", ospravedlň sa!

Dlhodobo sledujem neutešený stav jediných Rómskych novín na Slovensku. Asi aj preto, že tu v týchto novinách som začínal písať, dalo by sa p...